08. MMS





So, you're that new crispy M&M's guy, huh? 
Então , você e o novo cara do M&M crocante , huh?

What, are you trying to get me killed? 
O que , você esta tentando que eu morra .

What do you mean? 
Como assim ?

Just look at this body. I'm chocolate. I'm crispy. 
Apenas olhe para este corpo , eu sou chocolate, eu sou crocante .

I just got this feeling once word gets out,... 
Eu tenho esse presentimento que quando isso se espalhar ....

You know, I read palms. 
Sabe , eu leio mão

Really? 
E mesmo ?

Give me your hand. 
Me de sua mão .

Do you see my lifeline? 
Você vê minha linha da vida ?

It ends right here. 
Acaba bem aqui .

Wow, that's amazing! 
Wow , surpreendente!

With the glove and everything, I didn't think you could make out... 
Com luvas e tudo , não achei que você poderia reconhecer ...

Oh! Could I have my hand back? 
Oh! Posso ter minha mão de volta ?

Not this time, little guy. 
Não desta vez rapaizinho .

Alright! Make it quick. 
Tudo bem , seja rápida .