06. HP





I am just a regular girl with a regular life, but huge dreams.
Eu sou apenas uma garota normal com uma vida normal, mas grandes sonhos

I live in the city but I love nature. 
Eu moro na cidade mas adoro a natureza

I love a lot of things, you know. 
Eu amo muitas coisas , sabe .

God, family, animals, music, writing, photography, art, movies. 
Deus ,familia ,animais , musica ,escrever , fotografia , arte , filmes .

Love is certainly an inspiration for everything I do. 
O amor e certamente uma inspiração para tudo que faço .

And yes, sometimes I feel I'm lost and I don't know which path to take,
E sim , as vezes eu me sinto perdida e não sei qual carreira escolher .

and I want to give up. 
E eu quero desistir

But then I realize, so what if I fail? 
Mas eu percebo , e se eu falhar ?

I'm alive, I can keep trying and do what I want. 
Eu estou viva , posso continuar tentando e fazer o que eu quero .

At least I won't say, what if I had done this or that? 
Pelo menos não vou dizer , e se eu tivesse feito isso ou aquilo .

Life is exciting. 
A vida e emocionante .

You can shape it, change what you don't like, make it better, do
something big, you know. 
Você pode molda-la , mudar o que não gosta , faze-la melhor , fazer algo grande , sabe

The sky's the limit. 
O céu e o limite .

I want to enjoy everything, big or small. 
Eu quero aproveitar tudo , grande ou pequeno

I don't wanna miss all those little happy moments, waiting for something else. 
Eu não quero perder todos esses momento felizes , esperando por algo a mais .

I have so many dreams and only one life, and I feel like mine is just starting. 
Eu tenho tantos sonhos e apenas uma vida , eu sinto que a minha esta apenas começando

This is my chance. 
Essa é minha chance .

And that's me. 
E esta sou eu .